Min dag ;)

Tycker fortfarande att jag uppdaterar lite halvdåligt. Det brukar dock bli ett inlägg/dag men ändå... Det är ju inte mycket ;)
Dock blir det nog mer nu när jag kan mobilblogga - men risken är ju att det blir en massa meningslösa inlägg och det gillas inte!

Idag har det varit torsdag! :D I morse hade jag HK och vi gjorde pepparkakor och lussekatter. Dock hade skolan inte råd till saffran (?!) så det blev vetebullar istället för lussekatter. Och vi fick dela på en lussekatt / par och bara ta med sig 5 pepparkakor var...

Sen gick jag hem till Emma efter skolan för vi skulle göra en pannkakstårta för att öva till kockduellen som är om en vecka. Tårtan blev god men så jäääkla mäktig! Pannkakorna var sega att steka och jag hoppas verkligen att vi hinner på torsdag.

tyvärr blev det inga bilder för allt sket sig.. men jag lägger upp dom så fort det fixar sig! :D

Kommentarer
» Emma

Haha, så det är inte bara för mig som det skiter sig :P

2010-11-25 // 21:35:00
URL: http://emka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback