Den 8 november

Hejsan :3 Dagen har bara varit allmänt tråkig, eftersom jag var tvingad iväg till skolan. Var dessutom tvungen att ta regionbussen till skolan, vilket inte uppskattas speciellt mycket. Dock träffade jag Elna där! Vi gick på på samma ställe fast hon gick av en hållplats före mig för att gå till en kompis innan skolan började. Jennie och Sofie var också på bussen, så vi gick från centrum till skolan tillsammans :''D

Annars hände bara tråkiga saker. Det minst tråkiga var väl att vi fick skippa utegympa och kolla på en minst sagt duscusting film som hette Supersize me. Den handlade om en kille som fick för sig att käka på McDonald's alla måltider i en månad för att se vad som hände med kroppen. Vi hann inte se mer än typ en vecka, och då hade han gått upp typ sex kilo! :O Han fick bara äta saker som såldes på McDonald's, och han fick inte träna eller något sånt... (Han spydde till och med efter lunchen tredje dagen och dom filmade det ;O )

Senare ikväll blir det träning och så får jag väl göra matte och franska läxa ? :(

Kommentarer
» anniepannii ♥

hoppas du får en bra dag! :)

2010-11-09 // 13:16:19
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback