Den 9 november

Dagen idag har typ bestått av massa oseriösa saker. Förutom att det gick skiiit dåligt för mig på Ekologiprovet för ett tag sen så jag måste göra omprov om en vecka ;O På NO:n tvingade jag hela klassen att gå med i landhockeyförbundet, dock var vissa ganska negativa. Typ "jag vill inte betala 25 kronor för att göra ingenting - när jag får två marabou på ica för samma pris". Grejen är den att första året sponsras av Flink Reklam och där ingår inträde till SM slutspel i Bjärred och fika under helgen, så de 25 kronorna man sparar kan man köpa sina älskade marabou - och dessutom får man gratis fika ;)

Jag har anmält hela min familj, PP och Madeleine :D Ska ringa resten av släkten och säga till dom att gå med - så att jag värvar flest medlemmar ;) Nämen ... en i klassen ville ha en del av priset (ifall jag vann den där tävlingen då) mot att han gick med i föreningen, fast jag sa att jag tänkte inte dela det med honom, fast han skrev på ändå :P Man förlorar ju inget, right? :D

Annars har jag inte gjort så mycket idag ... Vad har du gjort? :)

Kommentarer
» Alexandra

Några = Alexander :p

2010-11-09 // 19:09:02
URL: http://alltelleringetab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback