Vad som hände idag

Idag har ju såklart hänt massa saker, precis som alla andra dagar. Men jag tänkte bara skriva 2 av dom sakerna!

- I morse när jag stod och väntade på att den gula bussen skulle komma och hämta mig så kom den typ en halvtimma försent! Jennie & Co hade precis tänkt gå hem igen när bussen kom till mig så då stannade dom kvar. Dock va dom lite sura för Jennie och Sofie hade planerat att skippa skolan och gå hem till Jennie och dricka varm choklad. Dock läste jag nyss på facebook att det regnar o'boy ur Jennies näsa...
När vi väl kom fram till skolan, eller stora vägen typ nitti elva kilometer från skolan, så fick vi ju gå. och när vi kom fram hade vi missat hela klassrådet + att vi höll på att frysa häcken av oss!



- När jag hade träslöjd idag kom Helene in och sa att skolbussen inte skulle köra sena rundan idag, så alla bussbarn fick skippa idrotten och åka hem 14.20! :D
Så jag kom hem en timme tidigare idag, super skönt!

senare ska jag gå och försöka sälja 3 kolaburkar... *pallar inte*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback