Har sådär kul... ;)

Var tvungen att sno ett sånt här test av Karin eftersom jag inte har något annat för mig!

Allmänt test 1

Hur bor du: I en fin villa ^.^
Brukar du komma i tid: Jaa, jag är så punktlig av mig...
Hur lång är du: Jag vet faktiskt inte. =P
Kan du laga mat: Ohja. Mvg i hemkunskap här asså
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar det man tvingas plugga i skolan
Vad har du på dig just nu: En stickad tröja :')
Har du någon fobi: S p i n d l a r
Hade du en bra kväll igår: Sådär. Jag skulle se Hide and seek men den var för läskig så jag bytte till Dansfeber.
Vilket är ditt senaste inköp: Kommer inte ihåg... Om man räknar med det klasskassan köpte, så socker ;]
Din favoritdryck på morgonen: Vatten!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min kära moder & arbetsgivare
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg (a)
Vem snackade du med senast: Cornelia
Varm favoritdricka: Vatten xD
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten :]
Alkoholhaltig favoritdricka: Asså inte för att jag dricker alkohol men om jag måste välja så blir det päroncider ;]
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jadu...
Saknar du någon just nu: Ja :[
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det finns många sätt: act like dad, act like my sister, göra jobbiga ljud eller sitta och skaka benet så att stolen/bordet skakar. fyfan vad irriterande det är !!!
Någon jag stör mig på: Skit i de du
Intressen: Landhockey, musik, kompisar och sånr ;]
Senaste person du kramade: pappa xD
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma (a)
Vad drack du senast: Läsk (a)
Vill du ha barn: Aah men inte nu
Längtar du till din nästa födelsedag: Jadå ;D
Har rakat dina ben någon gång: Klart ;]
Är du sugen på något nu: Inte direkt... vatten kanske ?
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte något äckligt kaffe! o:
Använder du hudkräm: När jag pallar/kommer ihåg
Attraheras du av män med skägg: Ooooh jaaa
Micro-pop eller poppa själv: micro pop ffs!
Brukar du baka: Nej palla :I
Röstade du i det senaste valet: No i'm too small
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja ;]
Vilken låt lyssnade du senast på: Taio Cruz - Dynamite
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jag!
Vad tycker du är äckligt: Spindlar, smörgåstårta, och en massa annat äckligt som jag inte pallar skriva ;P
Har du pengar på mobilen: Japp typ 130 ,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback