Hemma igen :))

Tjäna , nu är jag hemma från konfan igen! :)
Det som hände var att vi först bakade muffins, käkade glass och massa sånt skit, och sen skulle vi planera andakt. Vi ska hålla i en andakt två och två dom gångerna vi inte går på kvällsmässa, så den 2 december ska jag hålla i en sån med Alexander.. Det kommer bli väldigt failat eftersom vi bara tog några random texter och psalmer (dom kortaste). Max skrev en egen bön, den var jättebra...

Jag ska ha en andakt med Linnea också, typ i mars nästa år, och jag har absolut ingen aning om vad vi har för några låtar och sånt för hon bara valde ut några random medans jag snackade skit med dom andra ;D

Dessutom gjorde vi en reklamfilm om gud. Wtf?! Den blev i alla fall fail.

Kommentarer
» Mikalmathilda

Excellent site!

2011-11-21 // 11:16:01
URL: http://mikalmathilda.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback