Äntligen fredaaag ♥

Yeey! Nu så får man sova läääänge. Hoppas jag på. Imorgon ska jag plugga en massa... Vi har 30 sidor Biologi till på fredag, och så ska vi skriva en fantasy story på engelska, och så ska jag fixa med min facebook-presentation eftersom jag ska redovisa på onsdag. Självklart kommer jag att få MVG i allt. Nämen, kanske inte. ABSOLUT inte i biologi, haha förra biologi läxan tog jag typ 10 minuter på mig att göra och pia klagar för att några har tagit en kvart på sig.
Men jag tänkte på den hela helgen för jag fattade ju 0 av läxan så vi får se hur det blir ...

Ikväll blir det landhockey. Om en timme alltså.
Det känns som att jag inte pallar men det gör jag, det brukar alltid kännas så innan träningarna haha, men efteråt är det så skönt att bara gå in i duschen och sen typ sova eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback