20.22

Nu har jag målat mina naglar med fransk manikyr (bild kommer imorgon!), hjälpt pappa med hans hästbild och hittat ett brev till mig i brevlådan. Brevet innehöll en FRIDA-kalender som jag fick när jag (pappa) förlängde min prenumeration på tidningen. Räkningen för att förlänga den har legat och skräpat i köket sedan typ julas, så jag fick tjata ganska mycket innan han skickade iväg den. Så snart ska jag stänga av datorn och lägga mig i sängen och läsa i min kalender. Den innehåller en massa modetips och horoskop så det MÅSTE jag ju läsa ;) nejmen det är kul, och jag har bara suttit vid datorn hela dagen så. Jag målade till och med naglarna framför datorn. Hanna och jag har diskuterat våra listor över snygga killar.... HAHAHA. Alltid lika kul ;)

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback