Ååh så glad man blir!

Skrev ju igår att jag skulle till träningen. Meningen var att jag skulle ta bussen dit med min syrra, men vi missade bussen så vi var tvugna att cykla. Jag ringde min tränare och sa att jag trodde att jag skulle komma i tid, och hon sa att det lät bra. Så jag och min syster cyklade i en halvtimma och när vi nästan precis var framme ringde tränarn igen och sa: "Det är bara Sofia som är här, och jag tycker inte att det är så lönt att träna" Nehe, så det var bara att cykla hem igen.. Jag som var så pepp på att träna. Istället fick jag cykla typ 1 timme och 20 minuter (nästan) non-stop och fick ont i rumpan av sadeln och i axeln av den tunga väskan. Men sen kom jag hem och allt var ok :)

Nu ska jag plugga till det superskojiga ordklassprovet som jag ska skriva imorgon. Bloggar mer sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback