Att shoppa är kulikul!

Hellu! ♥

Har varit iväg med mamma och shoppat, behövde reklamera (säger man så?) mina skor som hade gått sönder och sen köpa nya och sen fyller lillebror år den första maj, så vi köpte lite presenter till honom med!


Stadium - 799 kr, nu 499 kr.
Lika cool som Felicia nu när man köpte likadana skor som henne! Problemet egentligen var att det inte fanns några andra snygga och de rekomenderade de till mina hälar som jag har big problem med ibland!


JC - Ingen aning vad den kostade! Var i alla fall på REA, tror 174 kr.

(Skulle köpt ett par ballerinaskor som var sjukt snygga, men såklart fanns de inte i min storlek!)

Snart kommer kära pappa hem med lite Kina shopping som jag har beställt av honom! ♥

Bloggar mer sen, kommer göra det nå rätt mycket denna veckan eftersom Felicia säkert kommer att vara på vift, som vanligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback