Guten abend

Tyskasnillet!
Sitter framför teven med mammas laptop i knät och har precis kollat på "Är du smartare än en femteklassare?". Har gjort det testet på internet, och såklart var jag smartare än en femteklassare. Kan dock inte lova att jag inte googlade vissa svar... O:)

Dessutom fick jag ett påskägg av pappa innan! :D Tog dock ingen bild av det då jag kände mig tvungen att hugga in på det direkt ;)

Haha, på tal om ingenting:
Igår åt jag ju 2 glassar med Karin och sen när jag kom hem åt vi glass på kvällen efter middagen. Sen snackade Karin med Emma om det och Emma skrev "Glassmonster!" i min logg på facebook. Dom ville att jag skulle döpa mig till "Glassmonster" på facebook, men nejtack. Jag ändrade iallafall så att om man söker på Glassmonster så kommer jag fram. Så jag sökte på det några gånger (don't ask why) och jag hittade en sida som hette Alla som vet att Felicia är ett glassmonster! ;D och jag har ingen aning om vem som skapade den! Haha , den hade inga gillare när jag hittade den så den måste ha varit nyskapad men ingen vågar erkänna att de har skapat den. Aja, vi får väl se.




Kommentarer
» Elna

Nej, telefonen ska vara inom 1meter. Exempelvis på/under madrassen bredvid dig:-)

2011-04-24 // 08:08:44
URL: http://litenlaxmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback