Hemma från konfalägret

Japp, då var man hemma från lägret! Det mesta var kul, men vissa av ledarnas regler sög verkligen... Tänkte berätta lite om det ;) + Två zuuper fina bilder på mina rumskompisar!

Fredag
Vi åkte buss i 1,5 h för vi skulle till Åhus, och när vi var framme åt vi hamburgare till middag. Sen gick vi till våra hus som vi skulle bo i, och det var 2 st små "villor". Vi var två grupper från vår församling där. Det var min grupp = 7 tjejer och 3 killar, och den andra gruppen/killgruppen = 11 killar. Men på kvällen skulle vi busa med dom fast det fick vi inte för våra tråkiga ledare... Dessutom råkade jag ta sönder min tandställning.. xP


Isabelle på bussen

Lördag
Först planerade vi vår redovisning till konfirmationen, vi hade vattenkrig och senare på kvällen kollade vi på en skit äcklig Jesus-film. Minns inte vad det heter, något med passion. Vad du än gör, SE DEN INTE!! Så hiiimla äcklig... Senare på kvällen gick jag, Isa, Linnea och Becki ut en runda med två killar från det andra huset. Sen hade vi en massa tjejsnack med 2 unga ledare, fast sen var det någon som släppte in typ 5 killar in i vårt rum (so skulle gömma sig?) så vi bytte samtalsämne till typ droger och sånt.


zuuper konstiga Linnea på vårt rum...

Söndag
Idag gjorde vi typ inget, vi packade, städade och tittade på tv. Fast ledarna snodde TV sladden efter ett tag när vi vägrade städa så då grät vi. (HAHA) Dom satte aldrig tillbaka den :/
När vi skulle äta lunch "fixade vi ihop" Becki med en av killarna vi varit ute med på kvällen, HAHA, fast alla visste att de va skämt. Sen killarnas ledare oss deras telefonnummer, mohahaha....! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback