Hemma från skolan, äntligen...

Nu har jag äntligen kommit hem från skolan efter att ha varit där sen klockan åtta imorse. Jag kom hem typ för 20 minuter sen, så om jag inte är helt vilse så har jag varit i skolan 13 timmar och 20 minuter idag.

Det började med en vanlig skoldag nästan som vilken somhelst. Vad som var annorlunda var att istället för svenska hade vi matte eftersom svenskalärarn inte var där. Sen stannade jag kvar i skolan eftersom jag knappt hann hem igen innan jag skulle dit och börja laga mat och fixa till föräldramiddan. Jag, Max och Linnea lagade köttfärssås som skulle vara till lasangen. Det var 53 personer som skulle ha mat samtidigt! Men vi fixade det superbra och alla föräldrar blev jätteglada. Det var trerätters för endast 100 kr. Laxmacka, lasange med sallad och glass med fruktsallad. Dessutom hade vi livemusik och bildspel, och en liten tävling. När alla päron hade gått var det bara att städa undan allting och bära tillbaka alla bord och stolar. OCH NU FÅR JAG SNART SOVA! :D måste bara vara inne på facebook en stund först...

Random superdålig & gammal bild från skånes djurpark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback