Kladdkaka.... :(

Hejsan allihopa! Nu borde min syrra egentligen stå och göra en kladdkaka till mig som jag ska ta med till skolan imorgon (egentligen borde JAG göra den, men jag mutade henne för pallade verkligen inte..;) ) men vi hade inga ägg så det gick inte ..... D: som tur är ska fler baka så vi blir inte utan. Till det ska vi äta glass och dricka läsk som blivit över sedan föräldramiddagen förra veckan :)
Imorgon ska jag till tandläkaren, och på möte med landhockeylaget på kvällen. Det är hemma hos Johanna och jag har absolut ingen aning om var hon bor... Men det ska väl gå att hitta på eniro ;) Nu ska jag skaffa mig ett liv, see ya!

Varning för 2 år gammal bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback