Suupervarmt

Åååååh va fint vädret är idag! :D :D
I morse (eller vad man kallar det? typ vid 12) var det 20 grader i skuggan så jag tog på mig mina jeans shorts och en tunn kofta och cyklade till Nova Lund. Tänkte kolla efter bikinis eftersom jag ska till Turkiet om en månad. På Gina Tricot hade jag spanat in en, men den fanns inte någonstans i butiken?! :( Så jag gick till H&M och BikBok där jag hittade några, men det var typ 2 km långa köer till provrummen så jag pallade inte prova. Ska kolla i Ullared också när jag ska dit!

Jag provade en massa kläder men köpte inget, förutom mat på McDonald's och lite godis... mehehe (a) Sen cyklade jag hem igen. För en stund sen somnade jag i soffan framför Family Guy och sen hamnade jag här. Jag vet att jag är en datanörd, kan inte ens låta den vara när det är 20 grader varmt ute? :o haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback