20.25

Idag hade jag en as chill dag! :D Först: hemkunskap. Jag &David gjorde fetaostlax med potatismos och sallad vilket blev ganska gott förutom att mosen hade för mycket peppar i sig... Det var liksom ett helt arbete och om ngn vecka ska vi lämna in ett helt häfte fullt med papper som handlar om denna måltid. KUL!
I alla fall, sen hade vi SO och istället för lektion splashade vi ägg på gräsmattan och åt glass+kakor. nom nom nom! Ochj sen var det 40 min matte, lunch, 40 min franska och bild. Bilden missade jag typ halva för skulle besöka min favorit - TANDLÄKAREN! Dock var det en vanlig kontroll denna gången, och måste säga att dom verkligen har mysigare stolar än vad tandreglisten har ! Hahah ..

sen var jag på möte med landhockeyn också... johanna hade oändligt med bullar och amanda blev verkligen helt exalterad, "VAAA ÄR DET SANT?!" när Johanna sa att dom aldrig skulle ta slut hur mycket man än åt, xD


Kommentarer
» annie ♥

Okej! jag gick aldrig o köpte någon innan :) Fick låna min killes ipod ist. men kanske köper en sån mp3 från jetset senare :)

2011-04-14 // 22:18:10
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback