Äntligen HELG!!!!

Fan vad denna veckan har varit seg... Har typ försovit (eller inte pallat gå upp...) mig i 45 minuter varje morgon, plus att jag har varit trött helatiden. Känner att jag är helt slut och bara vill sova, fast just nu går det inte. Har dissat träningen för att plugga och göra läxor, yeeah how fun. Kvällen och imorgon förmiddag kommer spenderas framför pappas skrivare antar jag, ska skriva ut typ 1000 sidor (jag ÄR seriös!) till pappa som han ska sätta in i pärmar och ta med sig till någon sorts mässa... r o l i g t.

MEN. Imorgon eftermiddag ska Linnea fira sin födelsedag och jag ska dit halvtre. Uuuuh, så mycket bäättre än att sitta härhemma och skriva ut papper!



Haha, en omröstning jag hittade på facebook. Jag hoppas att de 21 procenten som röstade på det sista alternativet var oseriösa ;) Röstade nämligen själv oseröst där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback