Dag 09 - Mitt favoritminne



Eftersom jag antagligen inte hinner blogga idag så skrev jag detta inlägg igårkväll!

Mitt favoritminne? Jag kommer aldrig kunna välja ut ett enda favoritminne, har många.
Kom ihåg att detta inte är alla mina favoritminnen, men de bästa jag kommer på just nu!



The Naked Man in the Backyard. Läs mer här ;)



SM-helgerna tillsammans med laget, och alla andra helger uppe i Göteborg. Hur vi kämpade men ändå inte fick mer än brons. (mobba inte, men det finns bara 3 landhockeylag i damjuniorserien...) Dock är vi mycket bättre nu, och nu fan ska vi vinna SM!



Resan till Tyskland/Rüdersdorf med några i klassen. Det var typ en utbytesresa, eller ja. Vi parades ihop (några från min klass och några från andra skolor) med en tysk av samma kön i samma ålder som kom hit och bodde hos oss och gick i skolan med oss etc i 5 dagar. Några månader senare åkte vi och hälsade på dem i Tyskland. Bl a åkte vi upp i Berlin TV Tower som du ser på bilden. Sjukt högt men en jäävla utsikt alltså!




Denna kvällen med Emma, Karin och Ebba. Så sjukt kul :D Vi var med på Earth Hour, men det var bara för att Becki ville det typ. Vi ringde nämligen henne ;) Sen så mmsade vi bilder på tanter till Pata, för vi var sånna matchmakers och parade ihop honom med tanterna, så jäkla taskigt xD Men en sjukt kul kväll, och shit vad tjocka vi blev.. kolla bara hur många skålar godis  och chips vi hade :o


Sen har jag ett sista minne... Inga bilder därifrån ;)
Det var för en månad sen här hemma hos mig när Karin och Alex sov över här. Först kollade vi på några filmer, The Proposal och Dear John (min depparfilm nr 1). Senare på kvällen hände något som jag är väldigt glad för, vad det är tänker jag inte skriva men dom som är inblandade vet. ;)


Tack alla som är med i minnena eller vad man säger ? xD
Ni är underbara :) ♥


Kommentarer
» Rebecca

sv: haha tack tack ^^,

2011-02-07 // 17:23:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback