Dag 17 - Min favoritplats


Jag har inte skrivit något sånt här "list-inlägg" på ett par dagar eftersom jag helt seriöst inte vet vilken plats som är min favoritplats... Men jag har några stycken som jag tycker om :)
Bussen. Fast bara när man är så gott som ensam och ska åka hyfsat långt. Som på morgonen runt 9-10 när man åker med 134:an från Malmö. Nästan helt tomt, så himla skönt!

Nova Lund. För att på sommaren när man håller på att kokas eller nåt där ute så är det så himla svalt och skönt inne på Nova Lund, och på vintern när man håller på att frysa häcken av sig så är det lagom varmt och skönt därinne :D Plus att man kan handla massa trevliga saker, som glass till exepel.. ;)

Mitt rum. Haha, ignorera att det är så jäkla stökigt... Det ser faktiskt inte ut såhär nu! Men jag gillar mitt rum, venne varför ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback