Godmorgon!

Jag vet att jag är lite sen, men godmorgon! (:
Har varit vaken ganska länge.. men min dator har något problem så den startade om sig helatidn när jag var inne på internet så jag spelade The sims istället! Den slocknade typ i en halv sekund och sen kom det upp den bubbla där det stod "Bildskärmsdrivrutinen slutade svara och har återställts". Jaha? tänkte jag och fortsatte med det jag höll på med. Men den fortsatte och till sist startades den om. Men sen kom jag fram till att det var för att jag var inne på youtube och lyssnade på musik men hallå, får man inte det eller?! Så nu lyssnar jag på windows media player B-) (min spotify funkar inte)



Senare ska jag besöka Emma där jag ska baka kakor med henne och Karin, och sen ska vi ha movienight och sova hos emma. Ska bli supernajjs! :D Men innan dess ska jag plugga litegrann ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback