Nya msn

Jaa, igår när pappa försökte fixa min dator laddade han ner Windows Live Essentials 2011, vilket innebär nya msn. Och jag gillar det inte överhuvudtaget.. Kanske hade gillat det om jag inte hade gjort misstaget att ansluta Facebook till msn...


Såhär ser det då ut... asstörigt med det där till vänster :S



Och här är dumma facebook saken! Och det jag skriver där uppe i rutan där man "delar meddelanden", det delas på facebook också! :S


Och varje gång någon loggar in på facebook chatten (dvs varje gång någon loggar in på facebook) kommer en sån här ruta upp! Så om man inte klickar bort dom kommer massa upp och det är jättestörigt :(

Nu ska jag sluta klaga och komma på något kul att skriva istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback