Seriematch imorgon

Jag skrev ju om Nayan & matcher och sånt i förra inlägget om det här upprör mig, och det var för att jag kom och tänka på att jag ska spela match mot dem imorgon... Dock är det ingen träningsmatch som dem jag berättade om i förra inlägget utan seriematcher (U16). Sist vi mötte dom förlorade vi med 9-0 :O Men jag har anledningar:

1) Vi hade endast tre (!!) utespelare. (man brukar ha fem)
2) Dom är killar, vi är tjejer
3) Dom brukar vinna, men inte med så mycket

Om ni undrar varför vi möter killar så spelar vi i en U16-serie utöver vår vanliga damjunior-serie. vet inte varför... och där spelar dom bitcharna också. förlåt, men jag gillar inte dem

Till mina kompisar: Nu smsar jag gratis igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback