Sista lovdagen förbi...

... Och det är skola imorgon!
Fan, detta lovet har jag inte gjort någonting som jag hade tänkt att jag skulle göra. Jag hade tänkt att jag skulle skriva en massa SO, hemkunskap och svenska och räkna en massa matte. Vad har jag gjort? Skrivit en rad på SO:n och räknat en matteuppgift...... pluggarN. Nämen ska i alla fall skriva på SO:n imorgon med Linnea och svenskan är inte så viktigt att den blir klar snabbt egentligen. Och Hemkunskapen har jag 2 veckor på mig att bli klar med så de e ganska lugnt. Matten får jag ta tag i en annan dag...

I alla fall.. om 20 minuter ska jag sova, yeeeii. Och imorgon har jag 40 minuters sovmorgon vilket uppskattas haha. Ska också bli kul att träffa kompisarna i skolan igen, vissa har jag ju träffat på lovet men inte så många. Det är typ det som är kul med skolan - alla kompisarna. Om man kunde skippa alla onödiga lektioner hade skolan varit kul ;)

kolla in min stora klubba jag fick på xxx Lutz's restaurang efter att vi hade ätit där! :D dom hade god mat, åt en 300g schnitzel med pommes och sen vaniljglass med chokladsås och grädde... nom nom nom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback