Them



Herregud... detta är den läskigaste filmen jag någonsin sett! Den är jättehemsk!
Jag har sett den två gånger; en gång med Linnea och en gång i skolan, och den var nästan lika äcklig båda gångerna.

Den är på franska (därför såg vi den i skolan, på franskalektionen) och handlar om Clémentine och Lucas. Clémentine jobbar på franska skolan i Bukrest (Rumänien), och en dag när hon kommer hem från jobbet till sin sambo (tror jag) Lucas äter de middag tillsammans och när de ska gå och lägga sig hör de ljud utifrån. Clémentine ser sin bil köras iväg och springer efter, och det händer massa läskiga saker i deras hus.

Om du letar efter en riktigt äcklig skräckfilm att se en kväll, då rekomenderar jag denna! ;)



minus för slutet, jag tyckte att det förstörde filmen lite. men det är min åsikt, mina andra kompisar tyckte inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback