Titta, det blev ett inlägg till

Japp, jag är bäst på att blogga! Nämen kanske inte. I alla fall så måste jag typ hoppa träningen idag eftersom jag inte hinner komma dit, den börjar lixom nu och ingen är hemma och kan skjutsa... så istället ska jag göra motsatsen till att träna: sitta hemma och spela the sims. Jag är faktiskt stolt, för jag lyckades fixa ihop en kille med en okänd tjej på typ en dag! Första dagen träffades dom och hon sov över hos honom, andra dagen blev hon gravid, de blev tillsammans, förlovade sig och gifte sig. Och några dagar senare födde dom en son som heter Jesper. Nu har dom fött fem barn till haha... men det blev trillingar och tvillingar. Det enda negativa är att alla barnen är killar :o Man får liksom namnbrist efter ett tag... Aja. Nu ska jag spela vidare.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback