trött..

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat sen i måndags, men jag har inte haft tid. Har t ex pluggat näringslära eftersom jag hade hemkunskaps prov idag, ojojoj.. Jag kunde ha pluggat mer, men jag är ändå nöjd ;) Hade även bild idag, det är faktiskt aschill. Dock gillar jag inte gruppen jag har hamnat i men det får man väl leva med? Jag och Ebba är ensamma tjejer tillsammans med massa killar från min klass & parallellklassen. Dom kan inte vara tysta och koncentrera sig, menmen.. Idag var Ebba sjuk så jag var helt ensam :') Men jag hann rita jättemycket på mitt stora ansikte jag håller på med. Det ska bli en mascara-reklam. (y)
nej detta blev ett tråkligt inlägg! Ska ta och lägga upp en sån här list-sak (nivet "Dag 08 - blablabla").
Får se om jag pallar skriva fler inlägg sen, är nämligen sjukt trött och hålelr typ på att somna..



Hoppas ni gillar egobilden...


Kommentarer
» anniepannii ♥

Åh vad roligt! :) Lycka till & hoppas ni vinner! :D

2011-02-10 // 19:02:58
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback