19.57

Här sitter jag och pluggar engelskaglosor och är allmännt glad.. (not?) Vi har så himla onödiga glosor! Kapitlet i boken heter typ "Wild wild west" och dom onödigaste glosorna jag har hittat hittills är: tvättmärke, kassaskrin och mjölsäck. Hur många gånger på en skala använder man dom orden? Juste, noll.

Idag har jag varit i skolan, pluggat och suttit vid datorn.. känner mig som en datanörd men aja.
Kommer antagligen få plugga mer ikväll, har matteprov på fredag och HK prov i nästa vecka.. wohoo. Men nu ska jag peppa mig själv istället för att vara så negativ; DET KOMMER ATT GÅ JÄTTEBRA.

Puss & Kram :)

Tumblr_lfoyvm8iw11qcgtmoo1_500_large

bild från weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback