20.11

Är hemma från mitt besök hos lilla Emma, och nu sitter jag och äter muffins som vi har bakat! Först skrev vi på vårt hemkunskapsarbete, men efter ett tag pallade vi inte mer så vi bestämde oss för att baka. Det blev muffins med äpple och kanel. Supergott :D

Innan jag åkte till Emma var Linnea här, hon sov över sen igår. Igårkväll tittade vi på skräckfilmen My Bloody Valentine (titta inte på den om du inte gillar blod..). Den var spännande och bra men uuuuuh så himla äcklig :( När den var slut tittade vi lite på Humor från TV4, typ Hey Baberiba, Parlamentet, Hjälp! och Time out. Imorse hade vi spa här hemma. Vi gjorde ansiktsmask, hårinpackning och fotbad och medans vi väntade på att masken och inpackningen skulle verka så spelade vi The Sims! Haha mitt nya nördspel.. askul ju!

Snart kommer bild + recept till Emmas och mina perfekta muffinsar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback