2010 samanfattat i bilder (och text)



Bara för att jag inte vill göra en likadan samanfattning som alla andra och för att jag är medlem på bilddagboken, använde jag mig av deras Your Year-funktion(?). Där får man se sitt år i bilder som slumpvis väljs ut från ens bdb. Så jag prinscreenade och la in det här, och sen tänkte jag skriva ungefär det jag skrev vid varje bild eller berätta om den :)

♥ JANUARI Denna bilden var den första men också den sista jag la ut denna månaden. Egentligen skrev jag inget seriöst på någon av dem, men något annat som hände den månaden var: Jag klippte min lugg och det blev skitsnyggt! ;] Och så var jag hemma hos Madde på Sagas födelsedag, (tror jag), och där var också hennes kompis Rebecca (som jag känner liite) och vi lekte en lek som gick ut på att släcka lampan och sminka varann i mörker! xD Ska se om jag kan lägga upp bilder på det :]

♥ FEBRUARI Var och shoppade på Nova Lund med Hanna och Isabelle (dom på bilden). Vi fottade en massa och jag la ut typ 20 bilder på oss på bdb. Just denna bilden hade jag som bakgrundsbild på mobilen ganska länge :)

♥ MARS Denna bilden var ju extremt tråkig... Samma bild som januari fast lite picnik-ad. (haha?) Bilden är en exempelbild från Windows Vista. Något annat som hände denna månaden: Jag åkte till Tyskland med min familj för 14:e (!) gången i mitt liv, typ.

♥ APRIL Bilden är jättegammal, den är från mellanstadiet. Den föreställer några i min gamla klass när vi var på friluftsdag med en annan skola. Något som hände denna månaden: Jag svämmade över köket med våffelsmet när jag skulle göra våfflor.. Asså typ, hela köket.

♥ MAJ Under den bilden skrev jag att jag skulle på utomhusturnering i Landhockey och gå på liseberg, men jag blev sjuk så jag kunde inte hänga med :( Och så var jag med familjen i Turkiet, jättenajjs :D

♥ JUNI Då fyllde jag 14 år, den 6 juni. Under bilden skrev jag bara att sommarlov är awesome, helt enkelt :]

♥ JULI Bilden är på Ebba - för att vi skulle gå och se Knight and Day på bio!! :D Denna månaden startade jag även denna bloggen.

♥ AUGUSTI Bilden la jag ut för att jag höll på att läsa den boken ;] Den är bra, btw. Men under en vecka denna månaden var min tyska kompis Julia på besök. Vi gjorde det mesta, var i malmö (hos tandläkaren och på museum), i Bjärred vid stranden, på Nova Lund, på Tosselilla, Skånes djurpark (tror jag? minns inte). Det var kul, men det värsta var att jag var tvungen att prata tyska hela veckan :P
Denna månaden började jag åttan... Och så fick jag tandställning ;D

♥ SEPTEMBER Denna bilden föreställer Melwin på en lekplats. Vet inte vem som har tagit den... Men under skrev jag att jag hade tagit sönder min tandställning. Grejen var att jag lagade den själv, *skills*

♥ OKTOBER Vid denna bilden skrev jag att vi skulle spela mot Nayan, men matchen lev aldrig av :[ Hittade också Ebbas och min gamla blogg; felleplusebba.blogg.se. Love it!

♥ NOVEMBER I november var jag uppe i Götborg och spelade landhockey första gången för säsongen. Sen blev det packat med matcher varje helg resten av november och nästan hela december. Men nu har det lugnat ner sig igen :]

♥ DECEMBER Denna månaden var det julafton! Bilden tog jag för ca 1,5 år sen ;D Har egentligen inget mer att skriva om December, vill ni veta är det ju bara att kolla i bloggen ;] Det var ju inte så längesen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback