2011

Usch, nu har 2010 tagit slut och det gick hur fort som helst? Dock tänker jag inte samanfatta mitt år i ett inlägg som alla andra. Det går inte ens, har bara bloggat sen juli. Får se om jag gör nån annan sorts samanfattning ;]

Igår/inatt var jag och min familj på besök hos några kompisar. Dom hade bjudit dit några andra familjer också, och alla har barn i åldern 3-8 år. Wihoo, jättekul för Cornelia och mig (vi är 12 och 14). När vi satt och åt var det en 6-årig kille som heter Jonathan, och han pratade om spyor hela tiden. "En gång när jag åt pannkakor ..." asså man vill ju inte veta?? Dom verkar fatta trögt också, dom slutade inte fastän vi sa till dom minst 100 gånger..
Deras hus var kallt också, utom köket, för där hade dom en öppen spis :] Men Cornelia och jag fick titta på film på deras dator. Pappan i huset flyttade en soffa till datorn så att vi kunde sitta där. Vi kollade på Grown Ups och Step Up. Sen gick vi ut och kollade på raketer, och jävlar vad kallt det var ute...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback