Äntligen klara med inventeringen!

Igår blev vi klara med att inventera hela affären. Det var helt sjukt tråkigt, men det är sånt man får leva med om ens mamma har egen butik. Vi åkte hemifrån klockan 8 igår morse, först till Lund och posta några brev och sen vidare till Lomma. Vi var väl där vid halv 9 - 9? Sen åkte vi hem när klockan var typ halv 12 - 12 på natten. Vi var där hur länge som helst och när jag kom hem ville jag bara lägga mig ner och sova. Men jag åt kyckling och makaroner till middag (ja, när jag kom hem klockan halv ett) och sen käkade jag godis och läste "Bryta om". Tänker fan aldrig inventera igen. Nästa år får C göra det, hon hjälpte inte till i år. hon och M sattt bara hemma och spelade Wii hela dagarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback