Dag 02 - Mina framtidsplaner

Jag skrev ju lite kort (väldigt kort) om mina framtidsplaner i Dag 01-inlägget igår, men här kommer det lite mer invecklat ;]

Först och främst ska jag gå ut grundskolan (går i åttan nu), och sen ska jag gå på gymnasiet i Lund. Vet inte vilken linje eller så jag ska välja, men det ska jag snacka med syv om sen. Som jag skrev igår är jag sugen på att bli polis, så om det inte dyker upp något annat så tänker jag bli det.

När jag var yngre ville jag bli 105 år. För om jag fyller 105 så har jag levt i 3 århundraden. Ett plus i kanten är att jag i så fall får ett telegram från kungen/drottningen :P Men alltså, det kvittar mig egentligen hur gammal jag blir, huvudsaken är att jag har levt ett bra liv. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback