Hahah, ojojoj...

Jag tror jag lovade för ett tag sen att jag skulle mobilblogga från Göteborg igår? Ja som ni kanske märkt gick det inte så bra... Bytte nämligen mobil pga att min vanliga hade slut på batteri och jag hann inte ladda den, och jag var tvungen att ha en mobil med mig. Men på den nya mobilen hade jag inte numret till mobilblogg sakelaken.. :$

Men vi spelade i alla fall 4 matcher samma dag, jag är helt stel, trött och har ont överallt. Här kommer resultaten på matcherna för er som undrar:



Jag vet att texten är lite för långt ditåt ← men photoshop dampar sig & jag orkar inte fixa det. ;]
Mobba inte att vi förlorade mot valhalla........ vi leder faktiskt fortfarande serien :)
På landhockey.nu har dom inte lagt upp resultaten från matcherna i helgen än, men innan helgen ledde vårt lag med 5 poäng, så.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback