Hemma igen!

Happ, blev inga hål i öronen idag. Det blev inställt eftersom Hårligan är lite efter ? Vi hade bokat tid klockan sju ikväll, och dom stängde fem? tydligen visste dom inte det när dom stängde så tidigt.. Vi fick en tid klockan sju på fredag istället så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med Karin och Alex som ska va & sova över här då... Men det löser sig ;D

Linnea och Karin och jag hade typ brist på nåt att göra, så vi tog bussen till Lödde och köpte lite (eller mycket) godis. Sen kollade vi på filmen Kate & Leopold, dock tittade vi inte utan snackade massa skit. Sen skulle jag ta bussen 20 över sex för att vara hemma vid halv sju. Då hände en lite rolig sak hehe :D

Jag gick över vägen för att vänta i busshållplatsen. Bara för att fördriva tiden kollade jag i tidtabellen och där såg jag att bussen gick 45 varje timme, så jag bah wft ?! Så tänkte jag aja, då får jag väl skynda mig till centrum och ta bussen därifrån. Men när jag kom till nästa busshållplatsen kon jag på att jag hade stått på fel sida av vägen och kollat på fel tidtabell... Så jag tog bussen därifrån och sen gick allt bra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback