IDAG: Gudstjänst och parlamentet..

Godmorgon! idag ska jag gå på gudstjänst i borgeby. Det är en musikmässa klockan 16. Jag ska dit eftersom jag ska konfirmeras i maj och innan dess ska jag ha gått på 10 gudstjänster, varav en gång vid jul och en vid påsk. Så detta blir alltså min gudstjänst vid jul :)




Just nu sitter jag och äter godis från min godispåse som jag köpte igår på Center Syd... Cornelia och Melwin spelar Wii, och när dom blir "sura" för att de t ex förlorar, så härmar de Parlamentet (filmen som jag la upp igår) och säger "lövhåla"..

På parlamentet säger dom ungefär såhär: "Ja, det finns ett fotbollslag som har infört omedelbar utvisning om man svär på planen. Men killarna har kommit på lösningar på problemet genom att byta ut en bokstav. Senast hördes någon säga 'Jag ska rulla din mamma i löven' ..."


Kommentarer
» Alexandra

Då ses vi på mässan :)

JAg o Karin och en i vår grupp som heter Hanna sko oxå dit :)

Kraam<3

2011-01-06 // 13:26:19
URL: http://belax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback