Matcher, taggaaa

Hahaa, just nu är jag lite glad. Jag har helatiden trott att vi skulle spela 4 matcher idag men nej, vi ska bara spela tre :D Det kan dock vara lika jobbigt, men sist jag spelade många matcher på en dag var det fyra stycken i Göteborg. Då åkte vi upp på morgonen, spelade alla 4 samma dag och åkte hem på kvällen. Gissa hur trött jag var?! ;]

Ikväll efter matcherna blir det tjejkväll hos Karin, vilken jag var nära att missa. Alltså, jag kommer komma dit vid nio istället för sju men jag vill dit så whatevah ;] Har ju köpte världens finaste present så :D Okej, kanske inte världens finaste, men jag tycker den är fin i alla fall :]

Nu ska jag gå och byta om och äta eller nåt, fixa ett tidsinställt inlägg kanske, och sen bloggar jag mer imorgon! Puss :D



jag och min söta lillebror i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback