Morgondagen & resten av veckan

Denna veckan är den sista innan skolan börjar igen och det kommer också att vara den roligaste och mest fullspäckade (haha) på hela jullovet. Imorgon ska jag först va med Linnea (äntligen får jag träffa henne igen!), och senare på kvällen ska ajg, mamma och Cornelia å´ka till Lödde och ta hål i öronen :) Cornelia ska ta sina 2 första som mamma betalar (vi får 2 hål i öronen i födelsedagspresent när vi fyller 12, jag fick det också) och jag ska ta 2 till utöver de 2 jag redan har, och mamma betalar ett av dem. Vet dock inte om jag ska ha 2 till i ett öra eller 1 till i varje?

På fredag ska Karin och Alexandra komma hit och sova över! :D
Först ska vi träffas i Bjärred och köpa godis och sånt, och sen ska vi hit.


gilla min bild!! det ska föreställa öron...


Kommentarer
» Anonym

Du ska ha två i det vänsta och ett i det högra! Inte fler det ser miffat ut!

2011-01-04 // 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback