Så blev det med min "chill-dag"

I morse tänkte jag ju "åh vad skönt, bara sitta hemma idag". MEN när vi åt frukost sa pappa "Åh idag ska vi inventera mammas affär. FELICIA, du följer med!!" aha tack.. ! För jag tycker verkligen att det är jättekul att inventera. (För er som inte vet vad det är: Man räknar ALLA saker i butiken och skriver ner det på papper för att t ex se hur mycket som blivit stulet, men framförallt för att ... ja, jag minns inte vad pappa sa, men det var något med bokföringen).
Så dagen har spenderats i mammas affär. Pappa och jag räknade allt på ovanvåningen men kom inte så långt (a) Vi ska fortsätta imorgon!
Dessutom är det skitkallt i affären. Jag hade pappas fleeceväst + halsduk på mig och jag frös as mycket. Höjdpunkten på dagen var när pappa och jag gick till Statoil och köpte mat som vi åt där. Det var jättevarmt och skönt därinne :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback