Tea is everywhere

hoppas ni gillar rubriken!

Fick bli ett ganska sent inlägg idag igen.. Var och hälsade på Adam idag. Innan vi givk hem till honom följde Linnea mig till ica där vi skulle träffas. Då började vi snacka om allt och alla och sen kom Bille också, så fick han också vara med. Vi stod och snackade typ en timme och sen kunde Linnea och jag inte känna våra tår längre så vi gick hem. Adam och jag kollade på en random film som handlade om får som blev galna och käkade upp människorna... Random men jaja, sen kom mamma och hämtade mig och det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mig vid datorn. Men ajg skriver faktiskt om te. Ska skriva 2 A4-sidor i storlek 14 på texten om TE. Wohoo säger jag bara.. I alla fall så sitter jag och dricker en kopp erdbeer-joghurt te just nu ;] Nom nom nom. Nu måste jag fotysätta skriva. Vi hörs senare! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback