Dag 20 - Den här månaden

Eftersom det bara har varit en dag i denna månaden hittills så tänker jag skriva om förra månaden! :) Då hände massa saker,

Jag invigde månaden i Turkiet med min familj och var hemma den 5 juni. Den 6 juni fyllde jag 15 år, och dagen spenderades med några kompisar. Samma vecka gick jag på två studentfester i rad, nämligen min kusin Philips och Linneas storebrors. Den 12 juni firade jag min födelsedag med släkten och samma kväll åkte jag till Habo Ljung camping för att campa med klassen. Den campingen var bäst! Dagen efter var det klassens dag på campingen, och ytterligare en dag senare var det äntligen dags att sluta åttan!

Några dagar senare satte jag mig i morfars bil för att åka upp till Osby och gå på en tvådagars intensivkurs för mopedkörning. De godkände min körning och knappt en vecka senare skrev jag teoriprovet och blev godkänd där också. Sen firades midsommar hos farfar den 24 juni, vilket var ganska kul! :)


Har även blivit mycket shopping under förra månaden. Har besökt både Center Syd och Nova Lund flera gånger och fått med mig lite blandade saker hem.

Shit, var mycket mer än jag trodde! Men najs med saker att göra, till skillnad mot nu på sommaren...






Kommentarer
» Angelica

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 // 16:15:40
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback