12.13

Tjena! Trodde faktiskt inte att jag skulle hinna blogga idag så jag skrev ett mobilinlägg innan, men nu hinner jag ;) Ska till farfar senare och fira midsommar :)

Igår gjorde jag teoriprovet klockan åtta på morgonen, och blev godkänd!!!! :D :D Fick 58 rätt av 65 möjliga, och för att bli godkänd var man tvungen att ha 52 så det var ganska god marginal tycker jag :) Sen tog jag bussen hem från lund, åt lite, och körde sen till mammas affär. På kvällen åkte jag hem till Karin och sov över där. Vi lagade pasta carbonara, snackade med becki, filmade random filmer som vi skickade till becki (och som hno sen la upp på facebook... -.-) och sen sov vi faktiskt också lite.

Nu ska jag köra bort till mamma igen och hjälpa henne litegrann innan vi åker till farfar. Hon ska flytta sin affär (Horze Lomma) och sista dagen i den gamla var igår. Förmodligen öppnar den nya nån gång efter sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback