15.29

God eftermiddag allihopa! Innan jag börjar med detta inlägget tänkte jag bara säga tack till "Anonym" som skrev grattis till mig igår på min födelsedag!

Ja, vad ska jag mer skriva? ... I skolan idag bestämde vi vad vi skulle göra på klassens dag som är på måndag. Vi ska åka till Habo Ljung och bada, grilla och spela brännboll m.m. Dessutom ska de som vill tälta på Habo Ljungs camping från söndag till måndag, och det ska jag antagligen. Fast jag har 2 problem, och de är att jag ska fira min födelsedag på söndagen och att jag ska ta min 2:a gardasil-spruta på måndag morgon, men det ska vi nog fixa.

Nu ska jag kolla runt lite på internet och läsa Frida. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback