16.14

Hellu. Måste börja med att kommentera teckningen som Karin ritade av sina föräldrar i förra inlägget. Ni kanske tänkte "äh dom ser säkert inte ut så eftersom hon har ritat dem på datorn" men dom ser faktiskt nästan ut så, sjukt lika faktiskt! :D Förutom minerna, dom har jag inte sett förr...



Sen så studentfesten igår - Martin (som tog studenten) var fett läskig! Han var full redan när jag kom dit, och när Linnea och jag frågade om vi fick låna hans hårvax så tog han fram Tattoo Skincare till oss ... hahah men vi hittade vaxet själva. Annars var det najs där, vi fick god mat, goda kakor, god choklad, och sen tittade jag och Linnea på en fett förvirrande skräckfilm - Triangle. Men jag tyckte den var rätt bra ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback