19.05

Nu sitter jag och gör absolut ingenting... Har svarat på alla mina "Grattis"-logginlägg på facebook och nu har jag inga händelser där längre. Får väl hitta på någonting snart, det var meningen att jag skulle träna ikväll klockan åtta men det blev inget eftersom det inte är någon som orkar pallra sig dit -.-' Tråkmånsar säger jag bara. Varför är det alltid så att när man är som mest pepp på att träna så är det ingen som vill/kan komma så blir det inställt? ...

Aja, jag får väl se det positivt. Kan ju gå och lägga mig tidigare, det är ju skola imorgon igen för första gången på läääänge. Idag kändes det faktiskt som att det var sommarlov, synd att det inte är så.



Turkiet -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback