22.42

Heeeej! Idag har det varit suuuperskönt väder! Var ensam hemma ett tag så jag satte mig i trädgården och åt glass med chokladsås. Sen plockade jag smultron och vinbär och satte dem på sånna strån, coolt va?! Sen åt jag upp dem. Har också varit ute med Melwin och lämnat ut alla inbjudningskort till hans kalas som är på söndag. Jag hämtade honom på dagis lite efter fem, och vi var hemma igen kvart över åtta. Vi var alltså ute och körde i tre timmar, helt sjukt tråkigt! Dessutom hände det en sak som inte är rolig överhuvudtaget! Lampan som lyser när bensinen börjar ta slut började lysa, så jag tänkte shit pommes, jag måste tanka! Så jag gick till dom sista husen och körde sedan bort till statoil och tankade. Det visade sig att jag hade 2 liter kvar i tanken + 3 liter i reserv..

Men men - nu ska jag snart sova för imorgon är det en gubbe som kommer hit klockan åtta för att fixa stödet på min moppe + att jag ska lämna Melwin på dagis och handla lite på netto. Jag och Melwin ska nämligen ha glassparty imorgon kväll, yeah!

okej nu ska vi se... detta är min farfars sambos mammas hund ;) hon heter mimmi och är en blandning mellan papillon och någon slags kinesisk nakenhund... SÅ SÖT!!!!!!
bilden tog jag på midsommar vid farfars koloni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback