Dag 12 - I min handväska



Jaha, då fick man tömma ut väskans innehåll på sängen och ta kort på det!
BTW handväskan är ny, fick den när jag fyllde år! ^____^
Vad jag hade i min handväska just idag var:

- En mössa
- En tom vattenflaska
- Godispapper
- Gratis-solkrämer från förra årets Falsterbo Horse Show
- Tuggummi (från Stimorol, om ni vill veta)
- Ray Ban-brillor
- En lila paljettplånbok
- En plånbok med massa R på
- Häften från trafikskolan

Annars brukar jag väl ha nycklar och sånt där i också, men dom ligger för tillfället på köksbordet. Kan säga att jag inte brukar bära omkring på mössor mitt i sommaren, men jag använde den häromdagen när det regnade. Dock slutade det regna när jag kom utanför dörren men skit i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback