Dag 16 - Mina fritidsintressen

Jaa, som ni kanske vet så spelar jag landhockey. (Ni som inte vet vad landhockey är, klicka här och läs om det.) Innan lovet tränade jag en gång i veckan inomhus och en gång i veckan utomhus. Sen har vi gemensam jogging också, men den brukar jag inte gå på. Tidigare har vi alltid tränat 2-3 gånger i veckan inomhus, men vi drog ner på dem efter SM-slutspelet. Det är inga träningar under sommarlovet, så just nu joggar jag själv. Dock är den gemensamma joggingen fortfarande igång, tror jag.

Andra intressen som jag har är väl kompisar. Och så har ju kyrkan den här ungdomsgruppen på måndagar (inte under sommarlovet dock) där folk som är 13-14-15 år träffas och typ kollar film, umgås, käkar pizza eller vadsomhelst. Alltså inte helt random, utan det finns ett schema. Men det är lixom inte något med kyrkan eller kristendom på något sätt, det är bara i kyrkans lokaler. Brukar vara ganska kul! :)

Annars har jag väl inga fler speciella fritidsintressen... Typ käka glass ute i solen HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback