Dag 17 - Mitt favoritminne

Ojj vad svårt detta var..! Har förstås massor av underbara minnen med alla möjliga människor, men om jag ska ta upp ett/flera nu så kommer jag säkert komma på ännu flera senare som jag tyckte bättre om... Men, ska berätta om några av mina bästa minnen! :)


Foto: Erik Bille

Campingen med klassen!
Jaa vad ska man säga? Världens bästa kväll, natt och dag med världens bästa klass!
M å s t e g ö r a s o m .



SM-slutspel 2011
Såhär nära guld har vu aldrig varit, ååh jag trodde verkligen vi skulle ta hem det detta året men nääe. Skyll på domarna om du vill. Men det var en asnajs helg med middag ute med hela laget på lördagskvällen. Sjukt najs också med SM på hemmaplan!




Förra sommaren
& allt som jag gjorde då, åkte till Liseberg med Linnea, Tim och company, var med kompisar, cyklade till Nova Lund typ varje vecka, startade denna bloggen, drack Fanta Lemon 24/7, fick tandställning, osv. Allt som jag gjorde kanske inte är bra minnen, men jag gillade den sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback