Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Kommer inte ihåg mina födelsedagar riktigt, men jag har två favoriter! :)

2009 - 13 år
Då blev man tonåring! ;D Den kvällen skulle Ebba och Madde sova över, och jag hade fått en ny kamera av farfar så dagen efter spelade vi in en talkshow med den! Vi hade en reklampaus mitt i, och vi spelade t om in reklamerna! x)

hade inte lärt mig inställningarna på kameran än - det finns två lägen: ett för närbilder (ni vet den blomman) och ett auto/långt ifrån (ett berg). och jag fottade i blom-läget hela tiden så alla långt-ifrån-bilder är jättesuddiga...





2011 - 15 år
Och så såklart årets! Hade inte släktfest samma dag, men jag träffade Karin, Emma och Becki vid glasskiosken, köpte glass och satt sen och babblade på en lekplats! Suuper mysigt :D har inga bilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback