Dag 4 - Det här åt jag idag

Well, jag kan berätta vad jag INTE åt idag...... Min vanliga frokust på hotellet i Turkiet! Jag har ätit pannkakor, mackor och en friterad degklump (låter äckligt men är gott) med choklad på allting till frukost varje dag, men idag var vi tvugna att äta frukost klockan 7 eftersom bussen till flygplatsen gick klockan 8. Och vid den tiden på morgonen var inte pannkaks-stekarna och degklumps-friterarna på plats så jag fick äta mackor. Yeeey.

På flyget hem, runt 12, åt jag en baguette med ost, sallad och paprika (tog bort gurkan eftersom jag är rädd för sjukdomen ehec). Och så fick jag och Cornelia dela på en liten påse nachos. När vi landat åkte vi raka vägen hem till farfar och ått grillat, SÅ GOTT!! Sen åt jag glass och några kakor till efterätt.



gammal bild på cupcakes made by mig och linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback